Friday, 25 December 2009

Bermesra Dengan Alam II

this is what we did this morning - berjogging

nak tergelak tengok gaya yaya berjogging dengan tangannya dikepit rapat ke ketiak, nampak sangat gaya orang tak pernah berjogging.

pantang jumpa pokok semalu mesti dia nak sentuh, suka sangat dia tengok daun semalu menguncup bila disentuh. teringat gelagat sendiri masa kecik, pun macam tu jugak. yaya & fahmi tak kenal pokok semalu before this. kat luar pagar rumah pun ada serumpun kecil pokok semalu, sejak aku kenalkan diaorang dengan pokok semalu ke mana je diaorang pergi kalau jumpa semalu mesti macam orang gayat lagaknya.

4 comments:

Ami said...

patut la lame tak berupdate Lia.busy pindah rupanya :)

Liasari said...

tu lah pasal, tgk blog sdri tak berupdate pun naik menyampah. but what to do, xde internet connection at that time.

iswatie "colours of life" said...

ahhh kak lia..congrats dah masuk umah sdr.....

bila nak buat house warming? jgn lupa jemput no..rindu la masakan kak lia.

Liasari said...

watie, sorry ler lmbt response 2ur msg here, internet wat hal lagi... tensen.
hehehe hsewarming insyaAllah... kosongkan je jadual setiap sabtu bulan januari ni... heheh