Sunday 4 December 2011

Boipren Ai Dah Balik

Alhamdulillah... boipren ai yang bulat dan bermata kuyu persis saya tu dah balik semula ke pangkuan kami.
Owhhh sungguh drama queen nya mama awak. Nasiblah dapat mama yang jiwang dan emo, mujur tak ratu air mata yang ini payah sikit sebab dalam jiwang dan emo hati sebenarnya keras.
Saya fetch dia dari rumah my mum semalam. Terkejut saya dan tak puas membelek dia.
Mak ai seminggu mama tinggalkan awak kat rumah nenek membesar bagai johan awak ye?
Badan bagai dipam-pam... seluar jeans pun dan ketat, perut boroi macam daddd... - ops tak boleh sebut
Nenek cakap dia kuat makan... itu bukan news. Baru nenek tahu ye tapi apalah yang nenek bagi dia makan ni, kat rumah nenek bukan mewah macam kat rumah mama pun.
Haisyyy musykil.

Sebaik dia kembali semula ke rumah, start lah suara-suara nyaring berbunyi balik.
Adoiii baru 1st day dah ada orang mengongoi nangis, menjerit bagai.
Bermulalah sesi lepas geram, yang geram bukan si abang tapi si adik. Adik balas dendam 1 minggu tak menangis dan menjerit!
Lepas tu bersambung dengan sesi jeles menjeles. Adiklah yang kuat cemburu.
Ada ke patut saya cium si abang sebelum tidur, adik boleh tarik muka 14!
Siap statement kata mama tak sayang adik lah bla... bla... bla...
Angin saya sekejap... dah 1 minggu tak dapat cium pipi gebu si abang takkanlah saya cium sikit pun nak jadi isu besar.
Adoiii parah dah rupa cerekarama pulak, macam citer anak kandung jeles dengan anak angkat.
Mama garang macam mak som hikayat putera shazlan pun korang masih berebut perhatian mama jugak kan?
Baguslah, itu tandanya korang memang boleh tahan dengan mama punya temper dan mood upside down! :-) hehe

2 comments:

azieazah said...

Ni sapa yang rindu terlampau nih? hehehe

Liasari said...

hahaha kak azie, tu yang fenin tu hehe