Sunday 1 August 2010

A Birthday Invitation

we received a birthday party invitation this week from my aunty (on my father's side) di taman cahaya alam, shah alam. nak celebrate birthday my cousin yang turns 8 on 23 July 2010. masa hari nikah saya 8 tahun dulu dia masih bayi, baru berusia 2 bulan. my auntie lambat dapat baby after berbelas tahun kahwin akhirnya dapatlah nurul asyiqin ni. pasal itu cousin saya jauh jarak usia dengan saya, hampir sebaya anak saya sendiri. yang comel ni agak2 siapa yang membuatnya? hehehe...
birthday girl with her mum kebetulan birthday sama bulan july


walaupun penat baru balik kerja petang sabtu semalam saya gagahkan diri ke rumah dia. patutnya memang dah lama saya menjenguk auntie saya ni, terutamanya sejak dia sendiri pindah ke shah alam bukannya jauh sangat dari tempat saya berbanding rumah lama dia di rawang. bagus juga kami ke sana, dapat isi perut sambil rileks2 dia rumahnya yang dekorasi english style siap ada kolam kecil buatan sendiri. dia suami isteri memang rajin menghias rumah.

tengahari tadi saya masak kari tulang rusuk lembu. hubby ketawa bila dengar saya nak kari kan tulang rusuk lembu tu, kata dia tak pernah dibuat dek orang. takpe biar saya yang buat. dah takde idea nak masak, malas dan penat pun ia juga sebenarnya. saya bermarathon di baking table dua hari ini.

No comments: