Tuesday 7 September 2010

28 Ramadhan 1431H - Lapan

Sudah lapan tahun saya belajar makan nasi secara rutin, maksud saya everyday mesti makan nasi at least 1 kali waktu dinner. walhal dulu sangat susah saya nak telan nasi.
sudah lapan tahun saya makan daging, walhal dulu saya cukup takut bila disuruh makan daging kerana saya cuma mampu mengunyah dan hisap airnya, tapi untuk ditelan boleh tersangkut pada tekak saya
sudah lapan tahun saya pandai memasak, kalau dulu saya cuma pandai goreng maggi untuk diri sendiri. kalau disuruh masak lauk pauk saya gagal
sudah lapan tahun saya belajar mengutamakan orang lain melebihi kehendak sendiri
sudah lapan tahun saya tidak bersama kedua orang tua saya di pagi raya secara berturut-turut

kerana

hari ini, sudah lapan tahun saya dan dia sign kontrak seumur hidup dengan harapan berkekalan ke akhirat di hadapan tok kadi.
hari ini, sudah lapan tahun usia perkahwinan kami.

Happy anniversary to both of us ;-)

No comments: