Monday 4 June 2012

Too Hot To Talk

Perit tekak. Cuaca terlalu panas sekarang ni sampai serak suara saya.
Pulun minum air banyak-banyak pun tetap rasa dehydrated, rasa kering je badan.
Hari Sabtu suhu di Shah Alam cecah 38C, semalam pulak masa pergi kenduri kahwin suhu 37C. Aduiii menggelitik lah pengantin. Silap hari pilih tarikh kahwin ye? Harus pergi honeymoon tempat sejuk hehehe.

Dah masuk bulan Jun rupanya. Malas sungguh nak update blog. Takde mood.
Last week saya ambil cuti 2 hari. Tak pergi bercuti ke mana-mana pun. Setakat bawa Fahmi & Yaya ke Petrosains di KLCC je. Ronda kat situ pun dah makan 3-4 jam. Memang longlai lembik lutut. Lepas makan cepat-cepat keluar dari KLCC sebelum orang semua balik kerja nanti sama-sama terperangkap dalam jam.

This will be my last month of working. Bulan depan akan jadi SAHM, insyaAllah. Rasa berserabut pula kepala sebab masih tak tahu kepada siapa saya nak handover. Kerja masih datang dengan lebat seperti biasa, macamlah saya forever akan berada di sini. Orang yang sepatutnya take over tugas saya pun awal-awal sudah surrender. Ha ha ha. Tau pun susah. Tapi yang susah ini yang sering dipandang remeh. Owhhh sudah-sudah lah jiwa. Time to move on.

No comments: